دسته بندی | خدماتی و آموزشی |
بازدید ها | 9 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 2673 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 51 |

در کل نرم افزارهای ادوبی هر یک به نحوی می توانند منبع خوبی برای کسب درآمد باشند. مقدار محتوای بصری که ما از منظر فیزیکی به طرق مختلف مصرف می کنیم ( به عنوان مثال در دستگاه های تلفن همراه، تلویزیون و لپ تاپ ) هر روز در حال افزایش است. در نتیجه اگر یک ویرایشگر ویدئوی با استعداد هستید پس امکان کسب درآمد از توانایی هایی که دارید تقریبا بی پایان است.
از آنجایی که بازار کار پریمیر یک بازار کار پررونق و پرتقاضا، خصوصا در زمینه تولید محتوا و فیلم سازی است، بهترین زمینه کسب درآمد از پریمیر تدوین فیلم است. با این حال کاربردهای این برنامه تنها به تدوین فیلم محدود نمی شود. می توان علاوه بر کسب درآمد از تدوین فیلم های سینمایی و تلویزیونی، در سایر زمینه های مرتبط هم فعالیت داشت و درآمد کسب کرد.
فرصت های درآمدزایی با این برنامه نامحدود است و با دانستن راهکارهای مختلف موجود، افراد می توانند حتی به درآمدهای بسیار بالایی نیز دست یابند. در نتیجه یادگیری کار با پریمیر می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد که مسیر ورود به بازار کاری سودآور را برای افراد تسهیل می کند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
دسته بندی | خدماتی و آموزشی |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 5764 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 227 |

یکی از محبوب ترین روش های کسب درآمد از ایندیزاین، کار به عنوان طراح ایندیزاین فریلنس است. در این حالت، شما به عنوان یک پیمانکار مستقل فعالیت می کنید و پروژه های مختلف را از مشتریان گوناگون دریافت می کنید. برای موفقیت در این مسیر، به مهارت های فنی قوی، نمونه کار قوی و مهارت های ارتباطی و بازاریابی خوب نیاز دارید.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
دسته بندی | خدماتی و آموزشی |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 7908 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 380 |

حتی اگر در نرم افزار ایلوستریتور متخصص باشید اما حوزه های اصلی کسب درآمد از آن را ندانید به احتمال زیاد پروژه ها و دستمزد های بسیاری را از دست می دهید. در ادامه حوزه هایی را خواهید خواهند که ایلوستریتور در آن کاربرد دارد و میتوانید در آن ها پروژه بگیرید و کسب درآمد کنید.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
دسته بندی | خدماتی و آموزشی |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 23521 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 89 |

Adobe After Effects یک نرم افزار آهنگسازی شگفت انگیز است که موشن گرافیک و جلوه های بصری عالی تولید می کند. این اپلیکیشن که در ترکیب با انواع اپلیکیشن های Adobe مانند Premiere Pro و Anime برای تمام علاقه مندان به آموزش افتر افکت استفاده می شود، ابزاری قدرتمند برای فیلمسازان است.همچنین این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود در بازار است، علاوه بر این برای هر دو سیستم عامل مک و ویندوز موجود است. کار با افتر افکت همراه فتوشاپ و ایلاستریتور باعث می شود شما خلاقیت بیشتری داشته باشید. با این دو برنامه کاراکترهای خود را طراحی کرده و در افتر افکت استفاده می کنید. با استفاده ازافتر افکت می توانید آثار محسور کننده ای در زمینه هنرهای تجسمی ایجاد کنید. افتر افکت با Adobe Premiere، Adobe Photoshop، Adobe Audition بسیار سازگار است همچنین با فراگیری آن ها و طراحی پروژه های جذاب گرافیکی می توان درآمد بسیار بالایی را کسب نمود. حال این سوال مطرح می شود که چگونه می توان با After Effects درآمدزایی کرد؟ یا اینکه راه های درآمدزایی ازافترافکت چیست؟
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
دسته بندی | خدماتی و آموزشی |
بازدید ها | 7 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 6528 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 85 |

تری دی مکس نرمافزار سهبعدی است که شما میتوانید در هر بخشی از آن به توانایی لازم جهت کار در شرکتهای مختلف مدلسازی طراحی نورپردازی و رندر پویانمایی 3DMAX طراحی صنعتی طراحی غرفه طراحی طلا و جواهر جلوههای ویژه سینمایی تیزرهای تبلیغاتی و حتی تیزرهایی عروسی و یا ویدیو کلیپهای موسیقی .طراحی کفش و کیف و طراحی لباس حتی و علوم پزشکی موارد آموزشی استفاده کنیم و تری دی مکس و درامد از این حرفه هیچ محدودیتی برای شما نخواهد داشت. و زمانی که صحبت از درآمدزایی با تری دی مکس میشود میتوان به تمام جنبههای کاربردی و درآمدزایی آن فکر کرد نهتنها به طراحی نمای ساختمان . در بسیاری از کشورهای دنیا از تری دی مکس در مواردی که ذکر شد استفاده میشود شرکتها بهراحتی دستبهکار شده و بازار کار را برای خودشان فراهم میکنند .
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
دسته بندی | فنی و مهندسی |
بازدید ها | 106 |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 12701 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 60 |

جزوه دست نویس با خط زیبا و رنگی دیجیتال دو یا معماری کامپیوتر
این جزوه حاصل مطالعه کتاب موریس مانو و سی جلسه کلاس درس دکتر مازیار گودرزی استاد دانشگاه صنعتی شریف و همچنین جزوات دیگر می باشد.
با توجه به اینکه همه مطالب و نکات درس دیجیتال دو (معماری کامپیوتر) در کتاب مشخصی به خوبی گرداوری نشده لذا این جزوه کامل و مفهومی را پیشنهاد می کنیم.
(به هرکی معرفی کردم نمره بالایی گرفته )
حتما حتما استفاده کنید
درضمن قابل استفاده برای دانشجویان برق و کامپیوتر می باشد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 34 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1343 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 152 |

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های رقابتی و تکنیکهای تحلیل صنعت و رقبا، در قالب ppt و در 152 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مروری بر روش کلاسیک تدوین استراتژی
چرخ استراتژی رقابتی
چارچوب استراتژی رقابتی
فرآیند تدوین استراتژی رقابتی
تکنیکهای عمومی صنعت
تحلیل ساختاری صنایع
نیروهای پیشبرنده رقابت در صنعت
تحلیل ساختاری در صنایع
پنج عامل رقابتی
تهدید ورود
موانع ورود
عوامل ساختاری رقابت شدید
موانع خروج و موانع ورود
فشار ناشی از محصولات جایگزین
توان چانهزنی خریداران
توان چانهزنی تامینکنندگان
دولت نیرویی موثر در رقابت
تحلیل ساختاری و استراتژی رقابتی
تعیین موقعیت
تاثیر بر توازن
استراتژی تمایز
استراتژی رقابتی ژنریک (عمومی)
استراتژیهای عمومی سه گانه
پیشرو بودن در هزینه
قرار گرفتن در یک موقعیت کم هزینه
اجرای استراتژی هزینه کم
راههای ایجاد تمایز تمایز
فواید استراتژی تمایز
استراتژی تمرکز
تفاوت بین 3 استراتژی ژنریک
مفاهیم مشترک بین 3 استراتژی ژنریک
ریسک پیشرو بودن در هزینه
خطرات ناشی از تمایز
خطرات ناشی از تمرکز
چارچوبی برای تحلیل رقیب
هدف از استراتژی رقابتی
اجزا تحلیل رقیب
تجمیع چهار بخش تحلیل رقیب
لزوم وجود سیستمهای اطلاعاتی از رقیب
پیامهای بازار
نشانههای بازار
انواع نشانههای بازار
خصوصیات اصلی رقابت در بیشتر صنایع
بیثباتی صنعت: احتمال جنگ رقابتی
ارزیابی بی ثباتی صنعت
تحرکات رقابتی
اقدامات رقابتی
تحرکات مشارکتی یا غیر تهدید آمیز
تحرکات تهدید آمیز
تحرکات تدافعی
انواع التزام در فضای رقابتی
اجزای التزام
نقاط محوری
تفاوت خریداران با یکدیگر
چارچوب گزینش خریدار و استراتژی
معیارهای اصلی تعیین خصوصیات خریدار
گزینش خریدار و استراتژی
استراتژی خرید
هدف خرید
ابعاد استراتژی رقابتی
گروههای استراتژیکی
گروههای استراتژیک و سودآوری شرکت
جایگاه شرکت در درون گروه استراتژیک
پیامدها برای تدوین استراتژی
نقاط قوت و ضعف یک شرکت
فرصتهای استراتژیک
تهدیدهای عمده پیش روی شرکت
تکامل صنعت
چرخه عمر محصول
فرآیندهای تکاملی
تثبیت صنعت
محیطهای عمومی صنعت
استراتژی رقابتی در صنایع غیر متمرکز
عوامل غیر متمرکز شدن صنعت
رویکردهای عمومی غلبه بر نبود تمرکز
صنایع راکد
مواجهه با عدم تمرکز صنعت
گزینههای استراتژیک برای مقابله با ساختار غیر متمرکز
تلههای استراتژیک بالقوه
مراحل تدوین استراتژی رقابتی در صنایع غیر متمرکز
استراتژی رقابتی در صنایع نوظهور
ویژگیهای مشترک ساختاری
مشکلاتی که توسعه صنعت را محدود میکند
معیارهای خاص در تعیین میزان استقبال بازارها
انتخابهای استراتژیک
زملنبندی ورود
شرایط مناسب برای ورود سریع
ریسکهای ورود زودهنگام
استراتژی رقابتی در صنایع نوظهور
مواجهه با رقبا
تکنیکهای پیشبینی
انتخاب سناریو
گذار صنعت به مرحله بلوغ
تغییرات صنعت در مرحله گذار
بعضی از پیامدهای استراتژیکی دوره گذار
چالشهای استراتژیک انتقال
پیامدهای راهبردی بلوغ
رایجترین نتایج ناخوشایند گذار صنعت به مرحله بلوغ
استراتژی رقابتی در صنایع در حال افول
مفهوم استراتژیکی افول : استراتژی «برداشت»
عوامل ساختاری تعیین کننده رقابت در افول
بیثباتی رقابت
جایگزینهای راهبری در دوره افول
استراتژی راهبری
انتخاب استراتژی در مرحله افول
چالشهای افول
آماده سازی شرکت برای مرحله افول
رقابت در صنایع جهانی
تفاوتهای بین رقابت بینالمللی و ملی
منابع و موانع رقابت جهانی
منابع مزیت رقابت جهانی
موانع رقابت در سطح جهانی
عوامل محیطی موثر در جهانی شدن
نوآوریهای راهبردی موثر در جهانی شدن
رقابت در صنایع جهانی
راههای استراتژی جایگزین در صنایع جهانی
روندهای تاثیرگذار در رقابت جهانی
تصمیمات استراتژیک
تحلیل استراژیک ادغام عمومی
منافع استراتژی ادغام
هزینههای راهبردی ادغام
مسائل ویژه استراتژیک در ادغام رو به جلو
مسائل ویژه استراتژیک در ادغام رو به عقب
ادغام ناقص
شبه ادغام
توهمات در تصمیمگیریهای مربوط به ادغام عمومی
افزایش ظرفیت
عوامل تصمیمگیری در توسعه ظرفیت
علل ایجاد ظرفیت اضافی
محدودیتهای افزایش ظرفیت
ورود از طریق توسعه درونی
تعریفاستراتژی بازدارنده
ورود از طریق توسعه درونی
اهداف اولیه شرکت از ورود درونی
نواقص در بازار برای شرکتها
ورود به کسب و کارهای جدید
ورود تدریجی
فنون پورتفولیو در تحلیل رقیب
ماتریس رشد / سهم
فنون پورتفولیو در تحلیل رقیب
موقعیت شرکت / سطح جذابیت صنعت
چگونگی انجام تحلیل صنعت
استراتژی تحلیل صنعت
منابع انتشار یافته برای تحلیل صنعت
گردآوری دادههای میدانی برای تحلیل صنعتی
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" استراتژی های رقابتی و تکنیکهای تحلیل صنعت و رقبا " می باشد که در حجم 152 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 25 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 838 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 10 |

گزارش کار آزمایش روابط متقابل اشخاص و جامعه سنجی
فهرست مطالب:
هدف
نمونه
روش اجرا
نتایج
پرسشنامه
بخشی از متن فایل:
براساس اطلاعات جدول دو بعدی وطبقه بندی اعضا براساس پذیرش اجتماعی معلوم شد که دانش آموزK، ستاره گروه است که بیشترین تعداد آرا را بدست آورده وD عضومنفرد یا مطرودترین عضو می باشد.
با بررسی پرسشنامۀ 16سؤالی علت این انتخاب وعدم انتخاب معلوم می شود. عضوK به دلیل اینکه به دوستانش احترام می گذاردوهمیشه به آنهاکمک می کند مورد پذیرش واعتماد دیگران قرارمی گیردواز محبوبیت بالایی برخورداراست. در موردعضوDهمانطورکه ازپرسشنامه برمی آیدبه دلیل کثیف بودن طرد می شود به عبارتی دیگرکسی او را به عنوان دوست و همکارانتخاب نمی کند.
ازلحاظ گسترش عاطفی، طبق جدول دوبعدی وطبقه بندی اعضا براساس همین شاخص،افرادC,I,L بالاترین میزان گسترش عاطفی را دارا هستند؛یعنی نسبت به بقیۀاعضا بیشتربه دیگران اعتماد می کنند وهمکاری آنها را می طلبند. اما افرادE,H,K که کمترین میزان گسترش عاطفی را دارند تمایل به انزوا را نشان می دهند،ازدیگران کناره گیری می کنند وبه آنها اعتمادی ندارند. .......
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 100 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 131 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 3 |

نمونه تفسیر آزمون مکعب های کهس
تعداد صفحات: 3
نوع فایل: WORD
فایل شامل: مقدمه + نمونه اجرا شده + تفسیر نمونه اجرا شده
+ فایل هدیه:
راهنمای آزمون مکعب های کهس (7 صفحه)
قسمتی از متن:
سن عقلی آزمودنی برابر با 13 سال و 10 ماه است و در طول اجرای آزمون مکعب های کهس رفتار کاملا نرمالی داشت. آزمودنی با سرعت عمل بالایی توانست تا مرحله آخر امتیازات بالایی کسب کند. مجموع امتیازات کسب شده توسط آزمودنی معادل ..........
موضوعات مرتبط:
برچسبها: